duminică, 4 decembrie 2016

Antitalent (parodie după Talentul, de Ionel Mony Contantin



“împuşcând” în versurile mele              Versurile tale mă-nfioară,
se amuză criticii-n grădini                       Linii paralele-s de venin,
afirmând că-s linii paralele                      Părul, în mod critic, mi se scoală
ca să ştii când râzi şi când suspini         Și prin buze-mi trece un suspin...

cine crede altfel , e de vină,                       Recitându-ți poezia fadă      
tot ce am scris, mereu a strălucit.          Glasu-n ritm drăcesc mi-a ruginit, 
să nu trag  cumva greşit în tină               Pușca-mi vine să o iau din ladă
mi-am dus puşca ieri la lustruit             Să-ți șoptesc o vorbă de alint...

cei invidioşi nu văd lumina                      Iartă-mă că n-am văzut lumina
din poemul meu nemuritor.                    Din poemul tău șovăitor,
astăzi îl admiră doar Adina                      Te-am zărit sub bozii în grădina
uite-aşa în ciuda tuturor!                          Unde tu vei fi nemuritor!


Ionel Mony Constantin                                          Adina V.

4.12.2016

4 comentarii:

  1. Parodie la Antitalentul tau ,compus cu talent

    Versurile tale sunt resortul
    Ce m-ajuta azi sa ma destind
    Precum pentru altii este sportul
    Cand castiga cupe de argint

    Recitandu-ti toata parodia
    Glasul mi s-a preschimbat in ras;
    Sa nu-mi fure hotii poezia,
    Trag cu pusca,insa trag in sus.

    Iarta-ma,dar m-a orbit lumina
    Din poemul tau bine-nchegat.
    Te salut preacordial Adina-
    Dau un click,un plus si ...am plecat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai etalat,in Antitalent,tot talentul.M-a destins parodia ta!O zi buna in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari....o lume intelectuala

    RăspundețiȘtergere
  4. 'si-agatand vioara-n grinda/greieru-nsfaca furnica /si-ncepu sa o destinda'....iac-asa ....ne destindem

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate